Servis vozidel v záruční době

Od 1.6.2010 platí nová „Bloková výjimka“, která vám, zákazníkům autoservisů usnadňuje výběr svého poskytovatele servisních služeb tak, jak je pro vás výhodné. Cílem tohoto nového nařízení je prohloubit hospodářskou soutěž a přinést konkrétní užitek zákazníkům. Majitelé vozů tak budou mít více možností vybrat si, kde si nechají provést opravy a údržbu vozu a jaké náhradní díly budou použity.
Především to znamená, že i po čas záruční doby může zákazník provést opravu nebo servis svého vozidla u samostatného nezávislého servisu a nepřichází tím o záruku u výrobce vozu.
Nezávislé servisy, tedy i servisy sítě Bosch Car Service totiž mají v rámci „blokové výjimky“ plné právo na poskytnutí všech prostředků pro opravu od výrobce vozidla. To vše za stejných podmínek jaké má servisní síť výrobce. Můžete tak očekávat 100% profesionální péči.
V případě záručních oprav přináší výjimka možnost výběru kteréhokoli servisu v rámci sítě dodavatele kdekoli v EU,
tzn. ne jen konkrétního prodejce, který vůz prodal.
 
"AUTO BÁRTA Bosch Car Service jako dodavatel servisních služeb garantuje, že provedenou opravou či údržbou odběratele nezanikne ani nebude nijakým způsobem omezena či zpochybněna záruka poskytnutá na vozidlo jejím výrobcem.
V opačném případě dodavatel nese náklady na odstranění závady.
Dojde-li u nových vozidel v záruční lhůtě k neuznání záruční opravy výrobce z důvodu vadně či jinak špatně provedené práce dodavatelem, zaručuje dodavatel úhradu takto
vzniklých nákladů na odstranění závady."